System Analizy Wiedzy Pracowników
Celem systemu jest automatyzacja procesu sprawdzania wiedzy pracowników (w tym Przedstawicieli Medycznych) i uniezależnienia procesu od miejsca i czasu wykonywania testów.
Ze względu na specyfikę pracy Przedstawicieli Medycznych i ich miejsca pracy (cały kraj) - proces podnoszenia kwalifikacji oraz sprawdzania wiedzy jest kosztowny, a jego przeprowadzenie - czasochłonne i skomplikowane logistyczne.
Wdrożenie Systemu Analizy Wiedzy pozwala na zaplanowanie oraz sprawne przeprowadzenie testu wiedzy u Przedstawicieli Medycznych w sposób najmniej wpływający na ich podstawowe zadania oraz najmniejszym kosztem.
System pozwala również na budowę dobrze usystematyzowanej bazy wiedzy o produktach firmy oraz tematach związanych, która może być wykorzystana w tradycyjnych (papierowych) kwalifikacyjnych/okresowych testach wiedzy oraz przez systemy typu eLearning.
Historyczne dane z przeprowadzonych testów - dostępnych dla poszczególnych pracowników jak i zespołów - mogą służyć do okresowej ewaluacji pracowników, kontroli postępów przyswajania wiedzy jak również jako dodatkowy wskaźnik dla systemów analitycznych np. przy porównaniach z wynikami sprzedaży.
Korzyści płynące z wdrożenia Systemu Analizy Wiedzy:
-
Podniesienie skuteczności Przedstawiciela Medycznego w kontakcie z lekarzem.
-
Wprowadzenie procesu rozwoju i kontroli wiedzy pracowników.
-
Podniesienie wiedzy pracowników, możliwość jej lepszego utrwalenia oraz kontrola postępów w przyswajaniu wiedzy.
-
Możliwość częstszego sprawdzania wiedzy przy radykalnym obniżeniu kosztów jednostkowych.
-
Możliwość zaplanowania i wykonania testu wiedzy pracownika/ PM w dogodnym dla niego czasie i miejscu.
-
Monitorowanie wiedzy pracowników oraz grup pracowników i możliwość odniesienia tych wyników do wyników sprzedaży.
-
Zmniejszenie pracochłonności sprawdzania kwalifikacji Przedstawicieli Medycznych.
-
Automatyzacja procesu sprawdzania kwalifikacji Przedstawicieli Medycznych.
-
Możliwość wykorzystania danych historycznych do procesu ewaluacji pracowników.
-
Stworzenie i uporządkowanie tematycznej bazy wiedzy
Najważniejsze cechy Systemu Analizy Wiedzy:
-
Możliwość zdalnego sprawdzania wiedzy pracowników.
-
Możliwość definiowania grup pytań, losowego wyboru pytań z grupy, definiowania pytań opcjonalnych, przyznawania wag pytaniom, ograniczenia czasu testu (zarówno czasu podejścia do testu jak i czasu trwania testu).
-
Zapewnienie unikalności testów dla poszczególnych Przedstawicieli Medycznych dzięki losowaniu pytań z puli dostępnych.
-
Badanie wiedzy na podstawie akcji testowych dla pracowników, z pełnym raportowaniem wyników i przetrzymywaniem danych historycznych/porównawczych.
-
Analiza wyników bieżących i historycznych dla poszczególnych pracowników lub ich grup (np. regionów).
-
Możliwość automatycznej realizacji tradycyjnych (papierowych) akcji testowych na bazie zgromadzonych pytań.
-
Możliwość realizacji akcji testowych dla określonych pracowników, grup użytkowników, działów, specjalizacji itp.
-
Automatyczne powiadomienie o akcji testowej osób uczestniczących.
-
Działa na platformach zarówno Unix/Linux, jak i Ms Windows