System Analiz Marketingowych
System Analiz Marketingowych jest kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyzację procesu dostarczania spersonalizowanych raportów sprzedażowych Przedstawicielom Medycznym.
Raporty wykonywane są w oparciu o dane dostarczane przez firmy trzecie, w tym dane firmy IMS Health. System posiada narzędzia umożliwiające automatyzację importu, przetwarzania i konsolidacji danych.
Raporty dla przedstawicieli medycznych dostępne są on-line w momencie zaimportowania aktualnych danych do systemu. Wszystkie raporty są definiowane i personalizowane z uwzględnieniem regionu, koszyka produktów, specjalizacji itp. Nie ma konieczności „ręcznego” generowania raportów – oszczędność czasu, środków, szybkie przekazywanie informacji przetworzonej (danych, raportów) do osób zainteresowanych.
Istnieje możliwość rozszerzenia raportów o wewnętrzne dane firmy (w tym dane sprzedażowe, marketingowe, personalne itp.)
Korzyści płynące z wdrożenia Systemu Analiz Marketingowych:
-
Automatyzacja procesu tworzenia raportów analitycznych i marketingowych z danych dostarczanych przez IMS Health
-
Skrócenie czasu niezbędnego na wykonanie analiz i raportów, znaczne zmniejszenie pracochłonności
-
Charakteryzująca proces wykonywania raportów powtarzalność, umożliwia automatyzację zadań, przez co zmniejszenie liczby ewentualnych błędów oraz łatwiejsze wychwycenie nieprawidłowości w dostarczanych danych
-
Poszerzenie grona odbiorców danych przy jednoczesnej, automatycznej możliwości definiowania zakresów dostępu do danych dla poszczególnych grup odbiorców
-
Możliwość wykorzystywania i łączenia danych z różnych źródeł
-
Standaryzacja raportów ułatwiająca porównywanie otrzymywanych informacji
-
Jednolity sposób prezentacji danych
-
Automatyzacja procesu pozyskiwania, agregacji i przetwarzania danych
-
System może być zintegrowany z firmowym Intranetem