Outsourcing serwisu i usług IT
Oferujemy pełen zakres usług serwisowych poparty wieloletnią praktyką i wysokimi kwalifikacjami naszych pracowników. Zapewniamy naszym Klientom serwis dostosowany do ich wymagań – zarówno pod względem ekonomicznym, szybkości reakcji na zgłaszane problemy jak i indywidualnych potrzeb.
Gwarantujemy utrzymanie infrastruktury informatycznej na najwyższym poziomie, zapewniającym zmniejszenie awaryjności, zwiększenie wydajności oraz wysokie bezpieczeństwo systemów.
Oferujemy:
- Administrację systemami informatycznymi
- Stały monitoring systemów informatycznych
- Asystę techniczną i wsparcie administracyjne
- Diagnostykę występujących problemów
- Wsparcie w serwisie gwarancyjnym
- Serwis pogwarancyjny (zgodnie z preferencjami użytkowników)
- Sprzęt zastępczy
- Konserwację sprzętu i oprogramowania (zgodnie z zaleceniami producentów)
- Modernizację sprzętu i oprogramowanie (zgodnie z preferencjami użytkownika)
- Serwis interwencyjny
- Hot-line – interwencyjną pomoc telefoniczną
Asysta techniczna
Umożliwia uzyskanie dostępu do wysokiej klasy specjalistów w celu realizacji pojedynczych zleceń wdrożeniowych oraz okresowych przeglądów utrzymaniowych wdrożonych systemów. Zmniejsza nakłady bieżące na utrzymanie lokalnych działów IT, dostarczając specjalistów z poszczególnych dziedzin tylko w momentach, gdy są niezbędni. Zapewnia dostępność wysoko wykwalifikowanej kadry informatycznej stosownie do potrzeb.
Stałe Umowy Serwisowe
zapewniają kompleksową obsługę informatyczną sieci, serwerów oraz wsparcie użytkowników końcowych z gwarantowanymi czasami reakcji serwisu. Umożliwiają zastąpienie lub zredukowanie istniejącego działu IT oraz zwiększenie jakości wsparcia informatycznego. Uniezależniają Klienta od urlopów i zwolnień własnych pracowników.