Doradztwo i usługi internetowe
Dynamiczny wzrost wykorzystania Internetu przez osoby związane z rynkiem farmaceutycznym – lekarzy, farmaceutów oraz pacjentów – powoduje wzrost atrakcyjności i skuteczności Internetu jako nowego medium informacyjno-reklamowego dla sektora farmaceutycznego.
Relatywnie niski koszt dotarcia do potencjalnego odbiorcy oraz możliwość skutecznego wyselekcjonowania pożądanych grup docelowych pozwala wykorzystać Internet jako medium wspierające duże kampanie marketingowe oraz tworzyć długofalowe programy promocyjne i lojalnościowe.
Skuteczne prowadzenie polityki marketingowej w Internecie wymaga nie tylko wiedzy z zakresu marketingu i technologii internetowych, lecz jednocześnie doświadczenia i odpowiedniego zaplecza technologicznego – zarówno w celu tworzenia narzędzi internetowych jak i późniejszej analizy wyników i skuteczności działań. Prawidłowo zaplanowane i wykonane analizy ruchu dostarczają działowi Marketingu cennych informacji nie tylko o preferencjach odbiorców, lecz również o zbliżających się zagrożeniach ze strony konkurencji. Umiejętnie wykorzystane – zwiększają skuteczność pozostałych działań marketingowych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dostarczaniu systemów internetowych pomagamy naszym Klientom w:
- planowaniu akcji internetowych z uwzględnieniem celów biznesowych poszczególnych kampanii,
- analizie i projektowaniu funkcjonalności serwisów z uwzględnieniem zagadnień łatwości obsługi i eksponowania najistotniejszych treści,
- tworzeniu, wdrażaniu i obsłudze zaplecza technologicznego dla stron produktowych, portali tematycznych, akcji lojalnościowych,
- projektowaniu i wdrażaniu funkcjonalności dedykowanych do specyficznych wymagań kampanii,
tworzeniu marketingowych analiz ruchu i skuteczności kampanii internetowej, - analizach porównawczych z marketingowymi kampaniami internetowymi konkurencji,
- poprawie skuteczności dostarczania i wyszukiwania treści.