2010.12 Kampania promująca szczepienia przeciwko grypie.

Kampania promująca szczepienia przeciwko grypie dla Abbott Products Polska Sp. z o.o.

Problematyka szczepień przeciwko grypie wciąż jest tematem wzbudzającym liczne kontrowersje.
Na temat szczepień profilaktycznych przeciwko grypie powstało wiele przekłamań, jak choćby takie, że szczepienia są niebezpieczne dla zdrowia a przez konieczność ich powtarzania – mało skuteczne.

Mała wiedza na temat samej grypy powoduje, ze wciąż wiele osób myli ją z przeziębieniem i bagatelizuje powikłania, które może ona powodować. Wieloletnie badania potwierdzają jednak, że szczepienia przeciwko grypie powodują, iż nawet w przypadku zakażenia wirusem grypy, choroba przebiega zdecydowanie łagodniej i znacząco spada ryzyko wystąpienia powikłań.

Kampania Google AdWords miała na celu zburzenie istniejących mitów i zaszczepienie świadomości konieczności corocznych bezpiecznych szczepień profilaktycznych u dorosłych, dzieci a w szczególności u osób dużego ryzyka wystąpienia ciężkich pogrypowych powikłań.

Szukaj w serwisie

Newsletter